Sanna Panna

Mormor....

Publicerad 2009-10-19 11:16:15 i min första blogg,

Jaha,nu har ja drömt om min mormor...
Det är typ 23 år sen hon dog,men hon va mitt allt hon,min mormor....

Jag drömde jag skulle in till stan,när jag hade parkerat bilen så gick jag in på Kärnan gick o strosa lite (såg lite annorlunda ut i drömmen) Om j ag handla nått de framkommer inte i min dröm men,jag skulle ta mej en kopp kaffe på fiket...
O när jag skulle kika efter plats så ser ja na??????
MIN MORMOR...
Hon satt där med en kopp kaffe o en bakelse....

Jag skrek rakt ut å börja grina SKIT HÖGT.....
Hon vände sig om o såg lite besviken ut att JUST jag kom dit just exakt då...
Men sa jag vart har du vart????

Ja i drömmar så kan ju 23 år lika gärna vara 3 mån eller nått hahahaa.....
Hon såg exakt lika ut som ja såg na sist,hennes rock som hon alltid hade på sig o hennes tofflor som bara hon hade..
Hon fatta inte vad ja mena med vad hon hade vart så länge,utan vi satt o prata som de vore igår...

O där ba tog drömmen slut....poff,JAG som ville prata mer o allt....


Jag minns när hon dog.....
Jag har nog aldrig vart så lessen i hela mitt liv.......
Begravningen ska vi inte tala om......jösses va jobbigt det var.....
Men man överlever sånt med,fast det är skiiiitjobbigt......

Puss min mormor...








suddigt kort o slitet men det är min mormor o morfar.....:)



TJING........

Kommentarer

Postat av: Fridell

Publicerad 2009-10-20 02:04:28

Hejja hejja...ja hua vilken MÄRKLIG dröm.

By the way så hörde ja att de va mega många ansökningar på nattgrisarna..147 på ena å 106 på den andra..poppis å jobba natt..:)

Postat av: Nickan

Publicerad 2009-10-20 11:07:02

Vicken dröm! Hur är det med ryggen? Har du sökt nytt jobb? Mae höres

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela