Sanna Panna

Idag har jag...

Publicerad 2009-07-28 22:16:06 i min första blogg,

Gjort nått ja inte gjort sen 2004 asså så länge sen vare ja lämna blod,o det är bara för att jag lämnade alltid plasma förut,för dom ville inte ha mitt blod +B så...då vart det att jag lämnade plasma istället men 2004 la de ner den verksamheten för de lönade sig inte????
Lönade sig inte???
Dom importerar plasma från andra länder??
Känns lite äckligt tycker jag...men det är ju jag de...
Det finns ju folk i hela sverige som vill lämna plasma,men de är tydligen så dyrt att få svensk plasma hahahaha...

Jag fick iaf en kallelse att nu ville dom att jag skulle lämna blod??
Hmmmm jag visst....

Så idag när jag kom dit så vart ja rätt brydd,från att ha vart en jätte lokal med båda plasmagivare o blodgivare fanns de nu bara en lite plutt lokal med kanske 5 stolar totalt...
O 2 personal...(som ja känner) så när de såg mej vart dom typ skitglad.,...
Jag sa att de va ju inte igår precis o bla bla bla ja ni vet...

Att dom ville ha mej igen dit med mitt +B i bagaget...
Hon sa att jo då nu vlll vi även ha ditt blod så nu får du börja komma hit igen...:)

Jag är så lätt tömd så de gick på ett kick de där....






Ååå som inbiten bloggare jag är så plocka ja fram mobben o tog en BLOGGbild hahahahahaha....
Ja till o med personalen skratta o fråga varför ja tog en bild...
Jooo för ja bloggar rätt mkt o så......hahahahaha......



TJING............

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela