Sanna Panna

Allt va såå gött...

Publicerad 2009-07-30 12:16:30 i min första blogg,

Asså kan man få roligare nostalgitripp än ja fått?
Eftersom man är med i FÄJJAN så kan man ju typ hitta alla eller ingen så ere ju..
Fast om jag ska vara ärlig så hitta ju VI VARANN  på Stayfriends.se..
Där va hon, HON som man inte sett på 32 år,min klasskompis o tillika vän,det är helt otroligt sjukt....
Hon Eva fanns där o nu har vi kontakt i massor (facebook)
Hon vart så sugen o åka hit men det har lixom inte blvit av,tills ja fick MAILET....
Ska ja komma upp???
Jag har bara denna vecka o spela på.....

Jag ringde (tisdagen) heeeeeeeeeeej..va faaaan...kul ja???
Hon : hej sanna...hu ere *gäsp*
Jag: Ja va fan jag fick ju mail av dej o så ba såg ja nu hu mkt klockan va fär ja hade ju bestämt att ja skulle ringa dej ...timmarna rusar ju fram nu när man håller på o målar...
Hon: Ja jag låg brevid sonen en stund han sover nu *gäsp*
Ja när ska ja komma då??
Jag: Men va fasen kan du inte komma imorrn(onsdag) för just nu denna vecka är de ju storsjöyran o a la stråket..
Så kan vi mingla ner på stråket lite??
Hon: Ja men då gör ja det då ja åker imorrn bitti....(onsmorron)
Jag : Men faaan va kul


O jaaaa hooo kom upp o de va så otroligt roligt o träffa henne FATTAR NI!!! 32 år sen sist....:)
Lättsam o trevlig Eva så vare....

Jag hade oxå planerat in onsdagen med min goda gos vän Linda så de vart bestämt att vi 3 skulle åka ner på Stråket o mingla o schilla järnet...

Jag o Eva kom ner runt 16 30-17 00,vi gick runt o spekka läget i alla *tälten* o redan då vart de typ nästan fullt i alla UTOM stadsgården så vi gick tebax dit o satte oss......




Jooorå hoo e sig lik allt :)

O lååångt efter så kom hon dit Linda (gäller ju o fixa till sig för småpöjkan) hahahahaha...
Surr o massor med skratt så klart.....
O mest när vi sitter där så ser jag bordet framför mej,men va faaan????
Jag glodde o glodde JOOOO det är ju dom ju....
Mina 2 syskon satt där o dom har jag ju inte sett på fleeeeera år o ja baaaa o dom baaaa..hahahaa
Klart jag gick dit o kramkalas o hu ere o hej o hå ja ni vet allt de som vi svenska säger :)
MEN de va skit kul o se dom ju...




David,Hanna o MOI....:)
Prata lite om va de gjorde oxå + att David sa rätt som de va...
Asså jag har ju sett Niklas (min son) på bilder o så o helvete vad VI e lik varann...
Hmmm ja kanske sa jag....????..

Nu såhär dan efter har ja kikat på massa bilder på david o Niklas o JOOO vissa erooom faktiskt lika varann som tusan....hur coolt e inte de då???


Ja dom skulle vidare o vi satt kvar ett tag till (man må ju dra i sig booozzzen)...
Mer prat o skratt såklart o VI MÅDDE GÖTT.....
Lämnar man borden ja då kommer de ju nya o sätter sig så ere ju.......
Så genast vart ju syskonens bord fullsatt igen....
Det satte sig ett gäng damer a la 6 st tror jag..

Inte fan tänkte väl ja på det nått märvärdigt,jag/vi hade väl fullt upp med o umgås med varann,ända tills Linda säger:
Men va faaaaaaan kolla???
O hon e ju inte den mest diskreta vännen heller,utan de vart långa pekfingret o PEEEEEEEEEKA....


O där satt HON i all sin glans o JAG som mådde så otroligt gött tappa all fattning o trodde inte en sekund på vad jag såg....o tro de eller ej så tog jag fram kameran (vad ska man me den till annars?)
Detta måste baaa förevigas....




Asså hallå???
Hur kunde du sabba min göttighet??
Jag börja hosta o kraksa o höll nästan på att spy.....
Linda bröt ihop o skratta så högt så JAG hoppades på att den uppsminkade bruden o hennes nya kläder skulle vända sig om MEN ICKE....

Leeeeett mi siiiii ???
Har hon ingen känsle i de bakre partierna eller vill hon visa hela håleee????
Jag har inget emot arslen men inte i alla lägen o inte på stråket där vi nu skulle fröjdas sådär som bara vi kunde.

O hennes bakdel va heller ingen fin så de kändes INGE gött alls.....

Jag skratta o hulka o Linda skratta o Eva garva ....INGEN reaktion från henne som va fullt upptagen med att äta sin mat....

Sen kom hon på det.....
Jaaaaa de va inte tal om att ställa sig upp o prova dra upp de hårt åtsittande brallorna nääääää
Det var mer att dra ner den lilla pytte ytte tröjan så gått de gick......
Maaaaaaj gaaaaadd....ja vi gick vidare mot minglet o mot TOALÄTT........








Vi ägde kvällen.......
Vi hade roligast......

Fan va kul.....o Just  nu är Eva återigen ute på vägarna för att ta sig hem,måtte de inte gå 32 år till innan vi ses...

Tack Linda o Eva för en trevlig kväll.....



TJING....

Kommentarer

Postat av: Häxan

Publicerad 2009-07-30 20:48:13

Hahaha.....Du kan vara helt lugn för att det inte dröjer så många år tills nästa gång. För jag måste ju vara med på yran nästa år. Nog ägde vi.....

Postat av: strömma

Publicerad 2009-08-01 23:49:33

Vilken rolig kväll du hade. Stråket är roligast på

hela yran. Jag kände inte i år för att gå dit. Var bara ner och gick igenom där.



Här är det fullt hus med ungdomar sen förra torsdagen.



kram

strömma

Postat av: millan

Publicerad 2009-08-02 23:02:54

Hej!!



Komiskt jag har en vän som är mkt god vän till David så sen ett par veckor tebax så vet jag vem han är litegrann ,för min vän pratar så gott om deras goda vänskap :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela