Sanna Panna

Vad har jag sagt åt dej!!!!!...

Publicerad 2009-01-29 18:09:24 i min första blogg,

Idag festa ja till o åkte in till den stora staden Östersund de känns som de va 100 år sen ja va in asså till själva CITY.
Meningen med trippan va att ja skulle kika på dojjor åt sonen för hans e typ maläten nu.....O vintern is still here..
O så vare strumpor till han oxå.....
Man kan tro att de bor småmöss i hans dojjor eftersom det blir hål i hans strumpor.....

Jag ställde bilen på DOMUS parkeringen....
Oj vad dom dona där då massa ombyggen etc hmmmm NÄÄÄR va jag in till stan sist haha.....

Hälsade på Cam oxå o surra med henne etc....
Va på HM o kika där med det hör till saken att jag inte har några brallor så ja in dit o glodde+ att dom e rätt billig där oxå :)
Hitta ett par svart braller som ja prova o dom passa...mmm ja skulle ja ha dom elle inte....de va frågan *s*

O eftersom jag oxå är troooslös så var ja TVUNGEN o köpa 3-pack ...kan ju inte va utan trosor ju....*s*

Mkt kuta på stan men de va rätt kul o glo......o när ja skulle åka från stan så hade ja bet för bilen o var på väg till den,så framför mej så går de en ordningsvakt o skriker: VAD HAR JA SAGT ÅT DEJ!!!!
Mja inte till mej då utan till en UTlänning som var VID MIN BIL!!!!!!.........

Ordningsvakten kuta fram till killen o skrek igen VA FAN HAR JA SAGT ÅT DEJ...
Vad gör du här o när ska du fatta att du inte får vara här för du kan inte hålla händerna i styr....

Va faaaan sa jag MIN BIL.....stick härifrån snabbt...grrrr
Inget hade hunnit hända med min bil mmm tack vare ordningsvakten TUUUUR typ....
En anins skakis åkte jag till KUPAN o träffade Anna där o vi fika o glodde efter fynd....hitta en tröja jag för 25 spänn de ni....snygg :) :)





Niklas dojjor o han vart nöjd,han tyckte dom va skitfina :).....


Ja nu blire inge mer stan på bra länge,ja ska jobba nu i helgen o ja sen...har ja inte så mkt där att göra hahaha..
Har ju fått min uppdatering nu ang stan..:)...


TJING.......

Kommentarer

Postat av: Kickan

Publicerad 2009-01-29 21:50:06

Snygga skor!

Postat av: strömma

Publicerad 2009-01-29 22:25:59

Vad läskigt med bilen och tur du kom precis.



Du verkar ha gjort stan rejält och jag är impad över att du kan köpa skor till sonen. Här får man aldrig shoppa till dom numera.



Härligt med dina fynd till dig själv också.



Ja jag skämdes nästan över att visa kaoset i hyllan som var Innan här i sovrummet. Kan du fatta att jag haft så i nästan 2 år?? Nu är det rena drömmen med dom "nya" skåpen.



kram



strömma

Postat av: Mita

Publicerad 2009-01-30 01:48:24

Men va kul att du fick komma ut och se dej omkring lite....hahaha

Och kul för Cam och Anna att de fick träffa dej.....

Kanske blir min tur nästa gång......moahahaha



/ Mita

Postat av: Nettan

Publicerad 2009-01-30 15:30:37

Vad tänkte han göra med din bil?? Sno den?

Tur i alla fall att vakten var där.



Det där med Kupan är bra, man kan fynda där! Tur är väl det för oss lite "äldre", nu när skorna åt sonen säkert kostade en del.

Ha en skön fredag. Kram // Nettan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela