Sanna Panna

Är det bara...

Publicerad 2009-01-27 14:57:54 i min första blogg,

Jag som inte har min parabolantenn riktigt uppsatt??
Eftersom ja inte kan få in ALL info???

Alla runtomkring vet allt o jag vet ingenting?
Är det pga av ointresse eller vad?Eller är det pga av att jag inte SKA veta ??
Men när det gäller MEJ så vore ju det på sin plats att man säger till mej o inte till alla andra.....


Det ringer folk till mej o frågar om jag ska sluta på mitt jobb,en person som inte ens jobbar själv utan är panschis...
Hur är det möjligt ??

Jo det finns ju en människa som har 10 st parabolantenner uppsatt där hon bor så hon får in allt som tänkas kan så ere ju.....

Ja ska man skratta eller gråta det är frågan hahahaha.....ja nu ere ju inget bullshit om ni tror det utan mer att JAG blir så otroligt fundersam att folk som jag knappt pratar med ändå tror sig veta allt...

Dom lägger till o drar ifrån ja ja PALLA lägga energi på mej....
Lägg eran energi på er själva istället så går de nog bättre än innan.....

En sak till som jag fick *höra* att en på mitt jobb är så otroligt sugen på att börja natt,typ det blir ju bra de om Susanne ska ta tjänstledigt????

Jag har inte ens sök tjänstledigt än VAR SAK HAR SIN TID eller????

Inte säkert ens att jag får jobbet eller KAN åka NER ...
Sen om jag vill är ju en annan sak??
O jag vill....jag vill prova på nått annat medans ja ännu kan stå på mina två ben o kan röra mej någorlunda ....

Som sagt allt har sin tid.....(tur man inte vet hur framtiden ser ut)

Om man är riktigt känslig (som jag inte är i detta fallet) kan man ju tro att *dom* vill ha bort en från jobbet hahahahahahah............Jag vet iaf att min nattkollega INTE vill att ja ska prooova på annat jobb...hon vill jobba med mej o det är kanske de viktigaste för mej eftersom vi bara är 2 på natten....

Det var de om detta..........



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


JAG vill börja spela canasta igen med damligan...
Det va så länge sen nu vi hade samkväm tillsammans så nu ere väl tajm o starta upp det igen eller??
Lotta??
Bettan?
Cam?..
Jag vill snart.....inte om 2 mån utan snart hahahahaha........;)










TJING......

Kommentarer

Postat av: LenaE

Publicerad 2009-01-27 19:45:23

Ja visst är det väl otroligt att det finns dom som "slösar" en massa energi på att hålla reda på andra - jag har fullt upp med att hålla reda på mig själv och knappt att jag hinner det. Nä skaffa ett liv säger jag bara!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-27 20:59:08

Hej som du vet har vi ju ett ställe i östra Jämtland men bor i Vallentuna. Vi är i Jämtland 6 veckor varje sommar och alla långhelger och jag har en sommarbutik med hantverk där uppe. Och det är precis som du skriver, fan alla känner mig där och vet allt om mig/oss. Dom vet inte ett skit.

Jag har grunnat många gånger på vad det beror på. Har folk för lite att göra? Är det intressant vad

grannarna gör? Här i Vallentuna är det inte alls så

man träffar grannarna,hejar och pratar lite skit thats it. Vet du jag tror det är ren svensk avundsjuka.

Stå på dig du är stark.

Lotta



Postat av: Lena,Bettan,Dimmie och Emma.

Publicerad 2009-01-28 04:52:00

Ja, tänk vad alla vet och vad de tror sig veta.....Skit i dem allihopa! De är bara avundsjuka!!!!

Postat av: Bettan

Publicerad 2009-01-28 06:14:45

Skitbra att andra håller rätt på dig så slipper du ju ;-)

Postat av: Nannis

Publicerad 2009-01-28 09:24:25

Sånt där är inget att bry sig i, då skulle man inte få göra annat ;) Men visst blir man less... vet hur det är Pöss

Postat av: kvigan

Publicerad 2009-01-28 15:17:17

ja jisses de vore välan bätter dom höll koll på sig själv eller hur...

puss påre nu e de fjösdax

Postat av: Nettan

Publicerad 2009-01-28 17:43:32

Ja, så ÄR det när man bor i ett litet samhälle.

Alla vet allt om alla.

Och tur är väl det, så slipper man själv, hålla reda på sig själv.

Kram

Postat av: Mita

Publicerad 2009-01-28 19:05:38

Det måste vara nån som inte läser din blogg som pratar runt! För alla vi som gör det får ju all info som behövs om dej, du är ju inte särskilt hemlighetsfull av dej du inte......Hahaha

Puss på dej / Mita

Postat av: LenaE

Publicerad 2009-01-28 21:08:18

eller som en granne till mig sa en gång när jag bodde i en liten by "så länge dom pratar om mig är jag ju inte dö i alla fall" :-) Du kan ju liksom se det som så att du är tillräckligt intressant för att prata om ;-)

Postat av: Jenny Helming

Publicerad 2009-01-29 13:07:05

Hej, hej!

Kul att du hittade min blogg och tack för kommentaren, det är alltid kul när folk skriver =D

Trevligt o läsa lite in din blogg, men du kunde ju skriva lite om vovvarna oxå...nåja dom fanns på bild iallafall. Varifrån kommer din whippet??

Postat av: camilla

Publicerad 2009-01-31 20:21:43

ja kanske ännu nästa helg...lotta å bettan jobbar samma helger nu....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela