Sanna Panna

Försovning.....

Publicerad 2009-04-28 09:22:11 i min första blogg,

Jag som skulle upp i tid idag????
FÖRSOV mej eller nått,skulle ju åka i TID till alla grejjer idag hahaha mja kasta grovsopor osv..
Ja ja skit samma de blir lite senare idag då ,palla stressa nej de gör ja inte.Jag måste ha mitt kaffe på morron annars funkar ja inte på hela dan sen...

Jag var o hämta släpvagn igår hos Karin o Anna mja den stod i Marieby så när ja skulle åka hem så tog ja vägen dit man måste köra över vallsundsbron o när ja körde där så bara glodde jag ut över storsjön o staden Östersund o tänkte för mej själv,FAN va fint det är asså....

Sen kom ja på att ja hade min diggi som bara vill funka när den vill i bilen så under tiden ja körde så rotade ja efter kameran........................







Rätt schysst utsikt ju....eller??......

Minns inte hur lång bron är men mer än en km är den iaf....:)
Oj man ser släpet mitt i spegeln där ser ni ...faaaaaan va coolt....(gör till mej)

Ja iaf när jag kom hem så vare bara o lasta allt *skit* direkt......
Så i skrivande stund står den full med grejjer som ska hivas idag ,skönt o bli av me de..
Vi ska oxå hämta kickans soffa i Orrviken idag (hon ska med )därav VI....

Mkt körning idag men ja måste...........snart ska han ju flytta den ohängde..

Tråkigt väder idag Mmmm de regnar......
Men efter regn kommer solsken eller hur???

Nä mer kaffe så jag vaknar sen drar ja....



TJING.............

Kommentarer

Postat av: Mita

Publicerad 2009-04-28 18:34:37

Å vad skönt att kasta lite grejjan....=)

Man har mer skrot än man tror när man sätter igång.

Good luck / Mita

Postat av: Fridell

Publicerad 2009-04-28 22:27:32

Hoppas ******* blir till belåtenhet för prinsen,kändes kanske som han läser din blogg å de ere ju onödigt att blotta sig alldeles.



Kram kram

Postat av: Nickan

Publicerad 2009-04-28 23:43:04

Härligt! En award har du hos mig! Kramiz

Postat av: kowa

Publicerad 2009-04-29 12:29:20

Kolla andra bilden. Skönön i all sin glanz.

Postat av: kowa

Publicerad 2009-04-29 12:30:04

Kolla andra bilden. Skönön i all sin glanz.

Postat av: Nettan

Publicerad 2009-04-29 14:24:06

Ja, visst bor vi fint vi som bor i Jämtland.



Och som du säger efter regn kommer sol.

Det ÄR det idag. SKÖNT.



Du får ha en skön Valborgsmässohelg.

Kram // Nettan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela