Sanna Panna

Bombaderad....

Publicerad 2008-09-28 11:33:11 i min första blogg,

Med Citodon,alvedon,Treo bestämde jag mej för att åka till Grytlappen på den inbjudna festen som var bestämt sen länge.
Hade legat i princip hela dan o OJJAT mej över min onda mun,men tog ett ryck med piller o dusch o sen åkte jag.

Alla var så klart redan på plats eftersom jag kom sent (fint folk kommer sen) hahahaha......
Vad ska vi kalla dem?? VI?? Dream Team så klart VI är ju bäst o roligast av alla......

Värdparet bjöd på Fondue Gryta i samma kvalle som Liten Röd (rest i ösd)
Snyggt uppdukat ja på gränsen till världsklass typ nobelfest eller nått satte ja mej för att JOINA de andra trevliga damerna......

Några var mkt på G o en del låg lite efter i själva drickat (småler)

Kött,Lök,Svamp ,speciiaaale OST massor med olika såser o mkt mer så de var ju bara att hugga in ....
Det är roligt som tusan tycker jag är när man ska träffas o äta sån mat för de tar ju sin lilla tid,ja om man nu inte vill äta allt rått men ja vill helst grilla på min mat ja innan ja äter........






Jag kan tyvärr inte lägga ut så mkt bilder pga av att ALLA KÄNDISAR inte vill vara med på bild (gapskrattar) men några till blir de nog allt....De får väl skälla på mej sen då.....

Efter mat vart de surr o lite gamla minnen SOM SIG BÖR o Anna hon kuta ner till tunnan o grilla på mer ved på elden för att vattnet skulle hålllas varmt TILLS vi skulle berika tunnan med våra kroppar a la SÄLvarning.....

Bastun var på OXÅ....
Jag trodde jag hade vart tänkt på allt ja dvs tagit med mej min egen handuk ja ja visst de hade alla andra gjort med + BIKINI EL BADRÄKT....inte jag kan ja säga...

Men som vanligt så har ju Karin o Anna de mesta i sina gömmor så ja fick väl på mej nått som vi kan kalla bikini ..
Överdelen var ju inte att leka med hahahaha o VIPS vart mina bröst såååå mkt mindre....:)
Svart underdel o LILA överdel kunde bli snyggare hihi.........

In i bastun fär de hade ju jag bestämt,visst sen kom Anna o fyllde på med 3 skopor Vatten o sen var de bara för mej att glida LÄTT ner i Tunnan istället.....
Där var de typ 50 gr varmt så man fick ta de lilla lugna hahahahahaha.....





O kändisen ville inte va med på bild nu heller.....:)










Värmen stiger upp mot skyn o alla myser för fullt......ja o onyktert då men de gör inget man får vara de hahahahahahahahahaha.........


MKT trevlig kväll o TACK Karin & Anna för allt+ lite till ............
Nästa gång ska vi samlas här o baka tunnbröd.......



TJING........





















Kommentarer

Postat av: Nickan

Publicerad 2008-09-28 12:56:48

Gudars vilken fest!!!! Bland det roligaste på mycket länge! Kul att träffa alla efter så många år!! Detta kommer jag att minnas!

Postat av: Bettan

Publicerad 2008-09-28 18:25:01

Jadu, Sanna inte verkar du ha glömt hur man festar till. Hahaha

Postat av: Grytan 246

Publicerad 2008-09-29 09:05:24

Skratt...ja VÄRSTA dream team..:)))

Postat av: cini gylli.....

Publicerad 2008-09-29 21:25:17

Vadå värsta sälfestenLsynd att vi inte kunde vara med att stiga i denna tunna...men då har vi ju fått tömt ut allt vatten.

Mmmm baka tunnbröd....

Kram på dig.

Postat av: Mita

Publicerad 2008-10-01 19:28:54

Ja men jädrar vilket party!!!!



Sälar eller inte men nog vet vi hur en slipsten skall dras.......

Inte behövdes det så mycket vatten i tunnan heller för den fyllde vi ut så himla bra ändå.

Längtar absolut redan till 6/12 med bakningskalas.



Tackar så myckat för den fina presenten också.



Kent tyckte den var stor.....Josefine blev mest generad och sa men å medan Kalle asgarvade, gick och hämtade batterier och sade: Här har du mamma, du kan prova den när vi gått och lagt oss....hahaha

Postat av: BLOGGinnehavaren..

Publicerad 2008-10-02 09:28:11

*ligger på golvet o gapskrattar*

Mita du äger...hahahahahahahaha.......



kraaaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela