Sanna Panna

Städa städa varje freda ...

Publicerad 2008-10-29 17:54:39 i min första blogg,

O så varje JUUUUL de tycker jag e KUUUUL.......Flaschback a la Pippi Långstocking..
E väl jag har gjort idag hemma o hos grabbarna grus..
Jösses,tur att inte Kickan e hemma o såg allt men NU är de skinande rent o de luktar gott i ETTAN...

När jag var hemma så vart de en massa tvätt o damsugarn har även idag (den går varje dag i detta hem) pga av att jag äger en Bror Billy som hårar nått så inni he-e typ....

Medans ja städa så passa ja på att färga håret *s*
Orka gör slingor nu vart de en enda stor SLINGA av hela barret,bära eller brista .....de duger i alla väder,den som mår dåligt av färgen är väl jag i sånt fall.....

Efter 45 min vare dax i tvaga sig o spola bort medlet ur håret o sen fick ja ju SE resultatet....
Mja happ.....där mitt gråa hår är där vart de KRIT vitt o de andra vette fan va de vart typ ljust men inslag av morot eller jag vet inte....iaf är de gjort nu o det är inget att göra åt....


Vinterlaggen är på....
Så nu kan snön komma vare sig ja vill eller inte.....

Jag jobbar nu 2 nätter........
Fre förmiddag ska ja vara hundvakt....
Rummet ska göras klart ( ja vill dö)....
Ja oki ni ska få se hur de ser ut nu....(värsta besviken ju) HUR räddar ja rummet???








Färgen va inte som ja hade tänkt mej alls..
Tur de bara är en vägg som ser ut på detta viset..
Men nu är frågan??
Ska ja måla vitt på resten av väggarna eller ska ja hitta nån slags sand/beige färgad färg o måla resten av väggarna??

Gör ja vitt så blir de FÖR vitt tror ja o de bruna blir otroligt brunt....
TIPS tack...........


TJING.......

Kommentarer

Postat av: Kickan

Publicerad 2008-10-29 21:17:07

Tur att jag inte var hemma som sagt var,jag skulle nog ha dött! :)



Fiiiiiiint,sand/beige vore super nice morsan!



SAKNA!

Postat av: Nettan

Publicerad 2008-10-30 10:12:38

Hallå!

Jag tror på sand/beige också. Vitt blir nog för stakt i kontrasten mot den bruna färgen.

Du får ha det så bra.

// Nettan

Postat av: Nickan

Publicerad 2008-10-30 12:11:20

Vill se färgen på barret!!! Är det inför Halloween eller? Ha dè gott!!!!

Postat av: Nettan

Publicerad 2008-10-30 19:10:14

Ja, det är jag på bilden, på min dagliga promenad,

finns inte så många vägar att gå på, typ en.

Ha det gott. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela