Sanna Panna

Tobbes bygge...

Publicerad 2008-05-30 22:29:08 i min första blogg,

JAG har berättat färut att buren som vi har i bilen passar BARA till Mr Kevin eftersom han tar upp heeeela buren.
Så Bror Billy får vackert sitta i baksätet o glo...

Jag kände ja vart less på de helt enkelt o *puffa* lite på Tobbe att nu får du tjimma till nått så vi få ha lastgaller o Jeppe grindar i bilen...
Maaaan behöver inte köpa allt MAN kan bygga oxå om de går o man har hjärna nog till de.
Sagt o gjort så hitta Tobbe typ grejjs som man egentligen ska ha till att sätta upp hyllor på men nu vart de en ram till lastgaller DE NI !!!!!..

Fram med gårdens svets o sen vare bara o svetsa efter att alla mått hade tagits...

Ja sen så har man ju urgamla kompost grindar så dom fick bli själva gallret kapa o loppa med svetsen.....
Jag ska måla ramen svart hade ja tänkt men de får bli på söndag eller nått.....







Här ser ni typ ramen o gallret med tillhörande ben så dessutom lutar mot ryggstödet på sätet...TYP...







Och här har Tobbesvetsare gjort ett stag eller vad ja ska kalla de för att sedan fästa jeppson på......







Här ser ni att vi har satt fast en delad kompost grind på ena sidan för den behöver inte sitta löst utan dogsen kommer ju in på andra sidan OCH den sidan är inte löst än men igår (när Tobbe gjorde detta) o efter det så skulle han duscha innan jobbet så kan man ju få nån form av ide just när man duschar o de fick han de vart de klassiska glödlampan som tändes ovanför han i badrummet...


Nu vet ja precis hur vi ska fixa den andra sidan så de ska vara lätta att öppna o stänga den....

Och det får ni se när de är klart........




TJING....

Kommentarer

Postat av: Bettan

Publicerad 2008-05-30 22:37:13

De e bra ni e hittiga, blir säkert jättebra. Väntar med spänning på nästa avsnitt. Suss gott, puss

Postat av: Maidie

Publicerad 2008-05-31 08:50:46

Bra jobbat!!!! Det där gick ju snabbt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela