Sanna Panna

Sommar....

Publicerad 2008-05-29 11:09:09 i min första blogg,

Idag just idag känns det som att sommarn är på väg,dvs man kan gå ute i kortärmat utan att frysa arslet av sig..
Det var fint väder igår oxå men det är dom där kalla vindarna som inte vill ge sig utan man måste ha typ nån form av jacka på sig...

Ja ja Birgit ja o väderleken det är viktigt ju..........

Ska vi ha nån form av tillbaka blick? hahahahahaha..........






Inte så länge sen detta ju SER DET kallt ut??......Ja det gör de o idag tog ja denna bild.....







Känns som att man är på rätt väg........
Jag har till o med låtit satt ut mina blommor o då menar jag att dom fått vara ute på natten,typ utan att dom ska dööö......














Jag gör som Camilla ALLTID brukar göra dvs ta på NÄÄÄRA håll de e hennes grej de.....
Det blir lite snyggare kanske ja inte vet jag...
Tobbe ska dona med min bil idag han ska BYGGA ett galler bak till dogsen för  buren går lixom inte ha längre för att Kung Kevin tar upp HELA buren så Bror Billy får inte plats längre så han får sitta i baksätet numera..
Jag vill ha båda hundarna längst bak så nu håller han på att svetsa ihop en gremelj å sen får vi se hur vi ska GÖRA jeppe grindar...

Tack Maide för bilderna dom va kanon så man har en mall att gå på.....
Ta hit din gubbe så kan ha va här en dag o dona med min bil hahahaha..ja bjuder på kaffe o tunnbröd om du e snäll.

Igår glodde ja på blocket efter en bil...
Ja jag behöver en bil MIN bil har snart gjort sitt o motorn är trött.....
Ja titta får man ju alltid de kostar inget IAF SÅÅÅÅÅ
Hitta jag en Renault Laguna kombi i Sundsvall JAG vart typ kär i den bilen (tittade på fler oxå) o tydligen är dom rätt bensinsnål för de står de på alla som ska sälja sina bilar.....

Denna bil (som nu är såld) va en 96-års modell lite Orange i färgen o den va MKT välvårdad för 18 tusen papp...
Alternativ är ju att köpa en ny motor till min OLDIE Passat så kanske den går några år till.....


Man kan ju alltid hoppas att stugan går för mer än 200 000 o att de blir budgvining på den....'
Jag vill gärna ha en *NY* bil KOMBI med dragkrok o JEPPE grindar hahahahahahaha...
Önska kan man ju alltid.....

Nä nu ska ja UT...njuta av SOLEN......




TJING......

Kommentarer

Postat av: Bettan

Publicerad 2008-05-29 23:03:57

Bra med grindar i bilen speciellt när de e varmt. Så de tär eran kalla vind som blåser på oss här nere.............. Gick det bra med lappen till snyggställningen?????????? Vi ska ut på lördag, blev ensam collievalp, känns lite surt. Nu blir det inge mer förrns han e junior.

Puss gumsan

Postat av: milla

Publicerad 2008-05-30 22:02:55

hej!!!



såg du en stor dogde på dödre vägen

?? micke å hans farsa å polare mötte dig...så det så...kram.cam...R nickade som bara faaaan nu ..fråga din vän P vad som händer...vilande tillstånd fortfarande...canser?? tumör???

Blir tokig snart fråga någon av alla dina hundvänner...vippet kompisarna grey polarna...billybuggs vännerna..nån måste veta!!!????

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela