Sanna Panna

Slappar dag eller inte??

Publicerad 2008-03-29 18:59:30 i min första blogg,

Det är frågan i vart fall så, sov alla as länge...utom jag
Jag gick upp föra alla andra som dona med de som ja för de mesta gör varje dag.
Dvs kissa av kev o sen sätta på kaffe o därefter göra mat till de 4-benta.

Jag hann med allt detta idag o ingen kom upp???
Tobbemannen sov som vanligt i soffan hmmmm ja ja de e så att han lägger sig alltid i sängen på kvällen,o sen under natten går han o läggger sig i soffan.

Våra sängar är inte o leka med fast de e nya madrasser så pallar inte hans rygg (o inte min heller) att ligga i den sängen...


Undrar hur många ggr ja vänder mej i sängen på en natt???
Jag ser ju hur underlakanet ser ut när ja kliver upp,lakanet har korva ihop sig från höger till vänster vilket innebär att jag måste bädda om min säng från skrääätch hahahahaha...som man bäddar i nytt typ...

Ja o Tobbe säger samma sak att ja är som en virvelvind i sängen o de beror på min ryggvärk o min höftvärk a la 2.


SONEN behaga kliva upp vid 13 30 HELT sjukt trots att Mr K var där o goga ihop sig över heeeela hans säng så vakna han inte hahahahahaha.......


Damsugarn har väl gått ett par tre ggr idag igen pga av kilovis med svart hundhår....från Bror Billy JISSES vad han hårar......

Tobbemannen kom på att han skulle bygga en säng åt dogsen ute i hundgården asså i baracken som de har tillgång till......
Nu ska vi bara hitta en gammal madrass sen så......:)
Inte för att dom ska bo där men de finns de dagar på sommarn man ska in till stan en sväng då kan dom vara i hundgården ---gå in o gå ut........:-p


Mkt spela WII idag o ja e typ sämst de går INTE bra för mej alls i Bowlingen ...grrrr........
SKÖNT att få ha ungarna hemma iaf 2 av dom (av 4) så man får träffa dom nångång..

Imorrn ska vi förädla ett besök till Gällö tänkte vi...
Tobbes lilla mamma bor där.....de va typ long time nooo seee.......:-p
Det blir jag o Tobbe o Camilla, Niklas o dotter nr 2 Kickan.....o 2 hundar o hembränt äppelvin hahahahaha...


Läs gärna lelles blogg om hur man tar efter sina föräldrar hahahahaha...hon e min äldsta dotter hon...










image737

GE mej dom e billig bara 30 000:- eller nått....A LA TEMPUR......




TJING....

Kommentarer

Postat av: kickan

Publicerad 2008-03-29 22:45:01

du kan få min madrass,men då ska jag ha sängen:P

Postat av: Broken Haiku

Publicerad 2008-12-07 16:19:44

Klart starkt jobbat att du håller en blogg trots din dyslexi, fortsätta kämpa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela