Sanna Panna

BLOCKET.SE

Publicerad 2008-07-28 11:09:34 i min första blogg,

Kan man hitta massor med annonser av alla de slag, man sitter o kikar runt i hela landet på de ena o de andra(i brist på annat kanske)

Tobbemannen satt o kika efter en MIG-svets idag o söker man på de så får man upp alla annonser där de förekommer svets i ORDET...

O denna annons var ju hur cool som helt hahahahaha......ja de går väl o se den så länge annonsen är kvar kan ja tänka men han får säkert den såld bara med tanke på själva ANNONSEN.
Ta er tid o LÄS hela annonsen hahahahahahahaha.....
Det är kanske så man ska sälja sin bil,när jag lägger ut en annonsen på blocket är de mest SERIÖST dvs fakta om bilen o eventuella slavanker etc...

Så jag hoppas Patric att du säljer din Ford Mondeo hahahahahaha.....

Va fan?? VART E SOLEN IDAG DÅ??....***letar febrilt mellan molnen***
Otroligt igår var de 34 gr som mest o idag är de 15 grder varmt....Fick sätta på mej tröja idag ju för att kunna sitta ute o fika .....:( :(

Ja dagen har bara börjat o kanske solen kommer senare,det kanske blir nån mer blogg istället idag.....




Den här bilen skulle ja faktiskt vilja ha fan va coolt med flames o töckeran...bare o tuta o köra..
SHOPPINGBIL??...


TJING.....

Kommentarer

Postat av: I lööööv blocke ja...

Publicerad 2008-07-29 08:01:16

Ja, va ska man göra nä man vakna på 3:dje i Vasa stan..ingen brygga här inte..tramapar runt mellan fönstrena å kikar ut..himmla vilken trafik..då bli re BLOCKE direkt från måran..asg jett ju pass på..:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela