Sanna Panna

Vad ska man säga?...

Publicerad 2008-01-31 11:51:12 i min första blogg,

Natt nr 1 för mej sen ja fick hem Mr Kevin...
Satt o fundera när jag va på väg hem i morse HUR SKA DE GÅ?
Vildingen Kev......kan han sova eftersom han har sovit en hel natt??

Hur som helst så va gubben redan på jobbet när jag kom hem,så båda va iaf rastad...
Utfodring o sen ut igen men de va inte så mkt fart i han alls (kanske berodde på att de va så kallt) de va ty 12 gr kallt när ja kom hem i morse.....

Han gjorde båda A O B ja sen gjorde ja mej iordning för sängående....

Helt otroligt han la sig i sin lyx säng o somna han med...POFF.......

Inge kutande alls inte ens för o trissa upp Billy (vad ska man säga)

Men nu sitter jag här o vart uppe i ca 30 min o klockan är  nu 11 39 enligt datorn så jag har inte sovit speciellt mkt, BÄBISEN vart lite tramig o ville ut...

Jag får lägga mej i sängen nere o sätta på tv sen,han kommer alltid o ska ha sin mysfaktor då ser de inte som nått större problem faktiskt........

1-0 till Kevin...:)



Inatt var de ovanligt hmmmm mkt ovanligt mkt larm på bygget......

O de va inte ens fullmåne tror ja..........

O kall natt med o det ville min bil verkligen visa.....KOKade typ 3 ggr på vägen hem ,ni vet den röda lampan blinkar så man får ju fnoskvarning......

Jo då jag har köpt KONCENTRERAD KYLARvätska som ja kan blanda själv man bor ju i dom breddgraderna att då går de inte med några fjuttiga -10 inte utan man ska ha typ -50 gr så de GIIIR på nååå...:)


Inatt när vi var ute o åkte så har vi alltid ett ställe vi måste åka å där de bara jobbar 1 på ,vi ska hjälpa henne där plus lite fika o surr..:).....

Inatt vart de seciellt ämne ja ang länken ja skicka så klart om PONY böjelsen..
Men det vart mer oxå så denna stund som vi satt där vart de helt enkelt bara prat om SEX o vi garva som sjutton, ni vet man övderdiver ju en del o lixom rider på vågen.......då då va klockan typ 02 30 hahahahahahahahahahaha...ja ja skit samma bara man har kul..:)


Eller hur Marie hahahahaha.....

En natt kvar denna vecka men de ser bra ut ju jihaaaa.......







image552


Mr Kevin ligger i nedförsbacke hos sambons dotter..o hon sitter på golvet.....:)






TJING.....

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2008-01-31 17:42:21

ja tänk att de kan va så kul att jobba en helt vanlig vardagnatt....*asg*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela