Sanna Panna

JULA naken....

Publicerad 2008-02-27 19:54:52 i min första blogg,

Man blir glad för olika saker,JAG vart GLAD idag att min bil gick igenom besiktningen på FÖRSTA försöket.
Jag måste ha en gammal TUR bil ja för i fjol gick den oxå igenom på första försöket....

Och för att visa det så har vi interna grejjer här hemma OM man nu blir så glad över nått..:)
SOM TEX JULA NAKEN RUNT HUSET.....nu kan ju inte jag jula men ja kan krypa i den djupa snönför o visa hur glad´jag vart över att ja endast fick ett streck på ett besiktningspapper..:)





image641



This is my car o ja har mobbe med kamera så jag smygtog en bild de va typ min bil o en till där å killarna ville packa ihop för dagen o åka hem ja tror vi va de två sista faktiskt....


Kände ett rus i hela kroppen faaaaan ja får åka ett år till utan att behöva fixa bilen typ om ja jade fått några 2:or
det enda han sa idag va att handbromsen kanske inte va topp men ja sätter inget på de...

JAG hade hundarna med mej ja bak o ja i buren.....Han fråga efter varningstriangeln SHIT sa jag den ligger nog säkert under buren men om du vill kan ja ta ur dogsen o buren o visa...
Näääeee vi skiter i de ja tror dej....hehehehe BONUS igen....

O jaaaa de ligger där va bara de att jag glömde att ta ur den innan ja packa in hundarna i bilen...

BRA DAG för mej....:)
Så Björn min bil va inte så snygg då eftersom dom inte ville se den en gång till inom en månad hahahaha...



Ledig nu två nätter sen ska ja ladda för att jobba helgen...
Jag ska vara hundvakt oxå jihaaaa 3 hundar i hemmet från torsdag till tis nästa vecka.....
Tur Mr Sigge är snäller o kanske kan uppfostra Lilla Mr k japp så blire.....


VÄDRET...
Det har kommit ÄNNU MER snö....ja e less de där vita nu ja...BORT BORT ME DE NU...:)




TJING.....

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-02-27 21:35:14

Stort Grattis att bilen gick igenom.
Det är få saker man är så inibomben nervis för som
när man ska besiktiga bilen. Jag hade en gammal volvo, som hade gått närapå 60.000 mil. Ja, DU läste
rätt ;.))). Nån av gångerna så gick den rakt igenom
besiktingen. Bla när jag bodde i Uppsala. Jag trodde
dom skulle knacka helt hål under på den.
Hoppas du kan fira ordentligt din bil *ler*.

Närå, alla gillar inte att läsa böcker. Känner fler
än dig. Nuförtiden, blir det inte lika mycket läsa
som förrut. Läste mera innan datorn kom in i mitt liv.

Ingrid

Postat av: Doris

Publicerad 2008-02-27 22:40:14

Grattis,grattis..var ju kul att det gick bra på lottdragningen..

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-02-27 22:48:29

Du köpte väl en lott oxå idag! Värsta vinstvarningen på dig!//Annika

Postat av: Björn

Publicerad 2008-02-28 08:22:52

tydligen var min finare :-) *suck*

Postat av: biggan

Publicerad 2008-02-29 12:32:48

Välkommen in i klubben! Vi har TVÅ (2) fula bilar som också gått igenom besiktningen på första försöket.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela