Sanna Panna

Vad skulle..

Publicerad 2008-12-30 12:02:21 i min första blogg,

Glitter Graphics


Vad skulle ja göra utan mina vänner??
Är så glad o tacksam att jag har er,att ni finns där när jag behöver er......
Man har inte så många vänner,har ni tänkt på det???
Man känner många men vilka är dina vänner???
Dom som man umgås med,dom man pratar om allt med,dom som finns där hela tiden.
Dom är nog väldigt lätträknad dom..........


Tack för att ni finns...

Karin F
Anna K
Lena J
Lena R
Patric R

Ni vet precis hur jag kan må o ni vet exakt hur JAG funkar....det som är så fiffigt med er...

Love U All....



TJING........

Kommentarer

Postat av: kvigan

Publicerad 2008-12-30 12:23:31

jo men dom ser bara ut som råttungar än me långa öron haha å mamsorna e inte så glada i uppmärksamheten än

pus på re hoppas de bra

Postat av: Maidie

Publicerad 2008-12-30 12:29:44

Ja nog är ens vänner lätträknade...och sedan så finns det ju vänner som bara är ens vän då man behövs,och det vet jag inte om man ska räkna in som vänner.Men du hade ju MÅNGA vänner du.

Postat av: Ann von Reis

Publicerad 2008-12-30 15:41:09



Min Salig Mor sa alltid: Har du lika många vänner genom livet som du har på ena handens fingrar, är du RIK! Så nu vet du det! Så de så!! Gott Slut och Gott Nytt År på Dej då! Kram Ann

Postat av: strömma

Publicerad 2008-12-31 00:52:48

Hej



Vänner, riktiga vänner, dom behöver man inte så många av. Sen har man olika slags vänskap, med olika vänner.



250.000:- är inte så mycket pengar i dagens läge och har man hus så försvinner dom nog snabbt.

Hade man mycket mera och kunde designa sitt egna hus så vore det drömmen. Sen att få inreda det efter den smak man har idag, ännu en dröm ler.



Men man får nog vara glad i dessa tider att man bor så fint som man gör ändå. Alla har ju inte den förmånen. Vojne så djup jag blev nu :-))).



Nattkram

Postat av: Lena,Bettan,Dimmie och Emma.

Publicerad 2008-12-31 04:45:40

En riktig vän finns där i alla väder! Man bryr sig ALLTID om varandra! TACK själv för att du är den underbara vän du är!!!! Gott Nytt ÅR! Vi hörs snart!Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela