Sanna Panna

Hur ska ja kunna....

Publicerad 2007-09-29 08:38:11 i min första blogg,

Sova när sambon låter som 10 skördetröskor?
Jag har jobbat nu i 3 nätter o inatt fick ja sova hemma sköööönt....
Det stör inte mej om han låter när JAG sover för då sover ja ju men vaknar jag då är de tji att somna om för han som ja lever tillsammans med låter....
Jag vette fan hur han låter de är nån blandning mellan snarkningar o JÄMMER..
Hur kan man använda stämbanden både vid inandning o utandning??
Nu snackar vi inte en gubbe på 150 kg inte utan nu snackar vi om en man på ca 68 kg.
Ja jo JAG snarkar oxå men de hör ju inte jag o SOVER vi båda två så lider ingen av det.
Nu ÄR ju jag kvinna o vaknar jag o hör Tobbe snarka då kan inte jag somna om.
Vad det gäller Tobbe så kan han ligga o småle säger han o lyssna på mej för att sedan somna om.

Det är ju de som e skillnaden mellan man o kvinna hahahahaahaha........
Tobbe har till o med andningsuppehåll de känns som en evighet innan han bärja andas igen(nästan synd om han)

Han har de mest konstiga sovställningar ja sett o ena sidan kan han ligga på rygg med fötterna på madrassen o armarna under huvudet.
Hur kan  man ligga med bena så när man SOVER??

Man slappnar väl av om man sover allså ska väl bena *ramla* ner mot madrassen ne ne inte Tobbes ben iaf.
Eller så kan kan ligga på sidan med handen på kinden allså typ som om han skulle ligga o läsa o ha boken på sängen ja ni vet.

Hur kan man sova så??

Om jag tar bort hans arm när han sover så...håller han emot som han vore vaken....helsjukt.

Jag skulle vilja veta hur jag låter eller hur ja ligger???

Hans dotter Camilla gör likadant dvs sover med ena handen på kinden hahahahahaha.....o de där med bena oxå....är de ärftligt?

Tobbe sover lugnt o fint om ja LYCKAS få han o ligga på sidan utan konstiga förvridningar på sina armar då går de skit bra men han ligger bara så en stund, sen vänder han sig på rygg o ibland känns som att han gör de för att RETA MEJ......

Lördag frost ute minus 5,6 grader kallt i solen är på G .....fin höstdag idag..
Sambon jobbar jag bloggar o vedspisen går för fullt Yummi det är min livskvalitet just nu osså de där kaffet såklart.....


image261




TJING........

Kommentarer

Postat av: kickan

Publicerad 2007-09-29 14:00:49

fulast när han sover.. fast det är viktigt med bra ljud i BILEN!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela