Sanna Panna

Mitt jobb...

Publicerad 2007-10-30 10:21:42 i min första blogg,

Man tillbringar mkt tid på jobbet ju när man jobbar nätter de blir 10 timmar på varje pass,nu när man gjort 51 timmar på en vecka så finns de inte så mkt anat o blogga om,precis som min dotter gör hon skriver mkt om hennes kassa jobb på hemköp hahahahaha.......ja de blir ju så när man typ bor på jobbet...

Jag tog med mej kameran en kväll när ja skulle åka o jobba tänkte ta lite bilder lokalen där vi sitter o lite runt i kring. Nått annat får ni inte se det är förbjudet......hahahaaha.....jopp så ere.....




image330

Här kommer man in.......dörren till höger är nästa steg in på jobbet.....



image331

Då hamnar vi här......om jag ska jämföra mitt gamla jobbs lokaler med mitt nya jobb dvs detta jobb så är de mer ordning o mer *luft* här på mitt NYA jobb......




image332


Det finns 4 våningar på mitt jobb o alla våningar har sin matsal i allrum eller va ja ska säga de ser olika ut alla plan :)





image333

Här sitter vi på natten när det är lugnt vi tittar på tv eller surrar med varann...ja inte hela natten de går inte då skulle vi bli less på varann.....
Men jag o min kollega trivs bra ihop (tror ja) jo de gör vi....KOMPAR varann mkt bra...ja man blir ju inkörd typ




Mer bilder blir de inte  på mitt jobb........denna v är ja ledig så ja ska festa till med att få massage av Helena o vila mej.....SKULLE behövt beställa tid hos HC....genomgång av mej typ o jag SKULLE beställt tid på Gå o Löp kliniken......kanske få inlägg....så ja kan gå som folk

JAG SKULLE hör ni det?.........Är jag lat??.....orka som sonen säker.....hmmmm.


Och de e mkt mer ja skulle behövt gjort......( de tar ja inte här på blogga)......


En sak ja SKA göra är iaf att börja o riva tapeterna i vårat NYA sovrum som vi ska ha ,jag har ju köpt färg å tapeter hade ja ju........:) ja vill dona me de NU.......men inte själv jo jag kan börja lite.

I helgen nu som kommer så är både jag o sambon lediga det är inte ofta kan ja säga så då blire väl o dona me de.....OM HAN E KLAR MED SIN TRAKTOR VILL SÄGA...




Inga bebisar än.......magen hänger o hon  kan knappt gå....HUR MÅNGA ERE???





TJING....

Kommentarer

Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Publicerad 2007-10-30 13:00:23

Hej på dig! fint ni har det på jobbet,med soffa å allt :-) Jobbar du på en dagcentral ,eller serviceboende ?
kram på dig Raskan / Anna-Carin

Postat av: Nickis

Publicerad 2007-10-30 22:57:05

Tjabba! Trivsamt jobb du ligger inne med! Inga Kattungar? Har gått på sparlåga efter chockbeskedet igår. Skriver mycket som ej är publicerat. Fast det kommer! Ha dè skriv på görskoj! Klappen!

Postat av: Marie

Publicerad 2007-10-31 10:54:13

Sitter i på natten och surrar??...SITTER??
Jojo, jag minns min första natt när vi kom förbi för att jag skulle få hälsa på mina nya arbetskamrater, då SATT du minsann på HELA ryggen..*S*
Kram på dej

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela