Sanna Panna

Slappardag...

Publicerad 2007-05-29 18:11:09 i min första blogg,

Ja jobar man 5 nätter denna vecka gör man inte många knop alls...
Men jag har börjat räkna ner nu SNART semester o snart flytt ja de blir ju lixom jobb de med men de e mkt kuligare de ju.

Den 18/6 börjar ja min semester  o i samma veva ska vi nog oxå flytta.
Sov ovanligt länge idag tycker jag vakna typ ca 13 20 jag som brukar studsa upp runt 12 snäppet förvisso trött men vaknar man så vaknar man så är det ju.

Jag borde börja packa jaa de borde jag ja jo jag vet att de är ett tag kvar innan flytt men vet ni hur otroligt tr¨kigt det är o packa JUST i detta nu håller ju dottern på å packar o ska flytta hem till östersund igen efter plugg i Gävle.
Hon vet oxå hur trist det är att packa :)

Sonen kom hem tidigt idag från skolan han har inte ens varit på stan (nått han gör varje dag annars) utan han kom hem o hade sin slappar dag ute på balkongen sådär som bara 16 åringar gör.


image44

japp musiken på högsta o kunna sova dessutom de ni.

Han är inte hemma så mkt sonen så man får vara glad de gånger han är hemma.

Letar boende till han till hösten eftersom han vägrar att flytta med oss till huset.

Men de lösa sig man får tro på de o ha possitiva tankar i kring de ju :)

Kort blogg men sånna får man ha oxå.




TJING

Kommentarer

Postat av: Think Twice

Publicerad 2007-05-29 21:47:42

Jasså du är i flyttetagen...
Usch det är inget kul o packa... Då om inte förr så upptäcker man alla bra och ha grejerna man duktigt nog lyckat samlat på sig i x-antal år, sådan är jag ialf, det spar vi, det kan ju vara bra för kommande tider hmm När då? *skratt*
Hoppas det löser sig med bostaden...
Ha det gott!
/Kram

Postat av: Linnea

Publicerad 2007-05-29 23:04:26

VA SNYGG DU E BRORSAN!
Snyggt linne å förresten ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela