Sanna Panna

List Tajm....

Publicerad 2007-06-28 11:57:47 i min första blogg,


1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Jag tittar inte i spegeln alls på morgonen...

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
Hmmm mja kanske 30 spänn..


3. Vilket ord rimmar på "test"?
Typ Fest

4. Favoritplanet?
Solen den håller oss varma....
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Ja kickan ju det är oftast hon..

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Har ingen favvo men just nu har jag radiosportens signatur :-p

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
 BH, vitt tröja o klubbjackan (röd hemköp)


8. Sätter du etiketter på dig själv?
Ibland kanske märket jag tagit från en banan o så sätter jag den på pannan (antar att lelle menar etiketter på annat vis)

9.Vad är de för märke på skorna du har på dig?
Falska FOPPA dojjor :)

10. Ett ljust eller mörkt rum?
Sova=mörkt vaken=ljust

 11. Vad gjorde du vid midnatt?
Jag va uppe o tittade på nån poliserie eftersom ja kände mej så otroligt pigg.
 
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
Vi åker o ställer upp den i Trångsviken istället ,men tack iaf.

13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?

Mja kanske i Sundsvall? eller ja vet inte INTE i Östersund iaf. 

14. Vilket uttryck använder du mest?
Tjimma på,ofta,goga( bara vi som vet va de betyder) dom som känner mej

 "15. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Jag givet hunden Billy 

16. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Kaffe,cigg 

17. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Inga använder diggin...

 18. Vilken ålder har varit bäst hittills?
Alla åldrar har sin charm man måste gå igenom alla för att de ska bli bra.
 
19. Din värsta fiende?
Vara utan pengar :( 

20. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Sommar bild från nån sjö som jag tog när vi skulle åka hem från bilbingon o trodde att vi skulle hitta en bra genväg men hamna käprätt åt h-e
 
21. Vad var det senaste du sa till någon?
Sa till? eller sa nått? Jag sa åt kickan igår...

 22. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
JA pengarna så klart ....flyga de kan ja göra iaf med FLYGPLAN... 

23. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Ja det gör ja.....no name..

24. Senaste låten du lyssnade på?

Kommer inte ihåg men sonen är väldigt duktig att spela högt de gjorde han igår väll o dom låtarna va väldigt bra tycker jag.... 


image104



TJING....

Kommentarer

Postat av: kvigan

Publicerad 2007-06-28 12:16:48

mmm de e nog mej*ler*
tjing*S*jo skulle nog behöva en såndäringa testikel jag fan kan inte sova å har två nätter kvar putt
uvva men puss påre
så hörs vi*L*

Postat av: Marie

Publicerad 2007-06-28 16:41:03

Och när du umgås med mej är dom uttryck du använder mest "apa" och "groda" :-)
Pussen

Postat av: Lelle

Publicerad 2007-06-28 18:15:45

Tar du kort med DIGGIN du! ASG ASG ASG ASG!

Postat av: Anna Panna

Publicerad 2007-06-28 19:38:15

Den listan måste jag sno!
Jorå, vi kommer te veckan å häls på ji ;)
*krama*

Postat av: lul

Publicerad 2011-07-27 13:23:32

PSSSSSSST, solen är ingen planet.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela