Sanna Panna

Kommer ni ihåg...

Publicerad 2007-06-29 10:38:27 i min första blogg,

Fiskmåsen Fia som låg i sitt bo o kippa efter andan då när vi hade värmeböljan i början av juni,ja ni kommer ihåg ni som läser min blogg.

Osch eftersom vi håller på ÄN o städar ur FEMMAN så kan vi ju följa henne nån dag till för denna vecka ska vi ju vara klar med städningen. Vi åkte åter igen in igår för att STÄDA denna gången var de bara jag o Tobbe som frivilligt hade anmält sig till den hahaha.....

Jag tog med mej DIGGIN ja måste ju bara visa för nu har han kommit.....

image105

Filip den förskräcklige har sett dagens ljus,ja han är väl några dar gammal på bilden o jisses han ligger inte ens still i boet. Risken är stor att han kommer klampa bort till stuprännan som ligger ca 2 m från boet o ramla ner poff.

image106

Bästa vore att mamma Fia vaktar sitt busfrö........Hur ska de nu gå? NU när inte vi ska bo där,inte se hur han växer??.....världsroblem hahahahaha......



Som sagt de sista bara nu så.....sen ska vi bli heltidslandetboende...

image107


Tunga stora fönster JOBBIGT...men nu är dom ren o fin....

image108

Japp skinande fint HOPPAS vi ja gör inte om städningen iaf den saken är klar...

Idag fredag ska vi ha en slappar dag vara hemma inte göra ett skit vi har gnott o åkt o städa o plocka  nu i 2 v så vi förtjänar en fridag....


TJING.....

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2007-06-29 17:11:06

Men hallå!!...vad läser mitt högra öga....fredag=fridag??....va e de för trams??...du har ju semester.....vila får du göra på jobbet ;-)
Pussiluss!

Postat av: Think Twice

Publicerad 2007-06-30 12:23:59

Ja nu har du det värsta kvar städningen, aldrig kul :(
VA får inte pippin följa med till nya stället då:)))
Jo ZebraHästen finns på finns på riktigt och är naturligt betäckt, men det hela var ett misstag:)
Nu letas det efter en partner, men chanserna är små..eftersom dom ofta är infertila!
/Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela