Sanna Panna

Mera Piller.......

Publicerad 2007-01-31 10:46:15 i min första blogg,

Idag har ja vart till läkaren för andra gången se om pillerna har hjälpt nått,mja sa hon du ska nog äta mer av FLAGYL jag vill att du äter dom i 14 dar istället för 10,
Jag ska mao hämta ut mer piller .......
Känner mej grönjävligt tröttjag vill inte vara trött jag vill vara pigg o jobba som vanligt.'
Hon fråga ifall jag jobbade mmmm japp det gör ja de sa jag........
Ja sa hon det ör ju inte så bra eftersom du har en pågående infektion i kroppen....

Ja sa jag men det har gått rätt så bra o jobba så ja kämpar på me det ja.

Man är som en mumie när man är hemma så fort ja lägger mej så somnar ja nästan.
Jag blir snart frisk o piggare (helt övertygad) o sen kan man vara som vanligt igen med allt va de nu innebär.

Tänkte ja skulle göra en blixtvisit hos Fridell idag jag har plockat ihop lite kläder som inte sonen använder mer o donera dom till hennes son Olle.

Och så ska ja titta på pågående renovering de ska bli nytt kök i Grytan.

Ser fram emot nästa blogg där jag bara ska skriva om hur pigg ja blivit o att allt är som vanligt jag har ju gått igenom typ 3 kallduschar nu så nu ska de väl vara lugnt en stund framöver ,men man vet aldrig jag har ju sån RÖTA med allting.....

Kommentarer

Postat av: Anna Panna

Publicerad 2007-02-03 17:03:09

Nu har jag varit här och läst alla dina bloggs, roligt! :) Skrattade som f*n när jag läste om dom som handlade för över 6papp, kunde höra ditt härliga garv eka över willys! Du e bäst! *kramis*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela