Sanna Panna

Bara till Dej....

Publicerad 2007-01-28 13:09:12 i min första blogg,

Japp bara till dej,jag ska bara tala om vikken bra vän du är,helt klockren.
Finns ju bara en som du ju ,jag kommer ihåg första gången ja träfa dej det var på mitt gamla jobb DU skulle komma o gå *brevid* DU skulle gå med mej.
Kommer ihåg exakt vad du hade för kläder på dej oxå så de så.........först va ja vääldigt osäker på om DU var en kille eller tjej (skrattar högt).
Där kom du iklädd i jeansjacka (blekt) o jeans (blekt) du kom fram till mej o presentera dej hej det är jag som ska gå med dej.

Det var länge sen nu det men vi har varit vänner sen dess i ur o skur.......
Vi har skratta tillsammans o delat våra problem tillsammans o allt stannar mellan oss är inte de det fiffigaste kanske?...

Det är så bra me dej för att du bryr dej om ......ringer eller skickar sms kollar läget (kan ju säga att du gör det mera än vad ja gör till dej) JAG SKA SKÄRPA MEJ.

Det är ju så mkt jag vill ge dej ju det vet du men den dagen kommer den med ja är helt säker på det faktiskt.

Du är bara så bra ju, med ditt humör,  din humor den passar mej utmärkt jag tror min humor passar dej med lika klockrent.

Jag tror oxå att vi förstår varann så bra behöver inte söga så mkt utan de sitter där gjutet.

Du Karin nu efter 4 barn nytt hus o ny Kvinna så är vi still friends ja varför inte man behöver ju sina vänner hela tiden.

Jag tycker du är så härlig jag tycker om dej som bara jag kan (ja kvigan med) *skrattar*
Jag kan nog sitta o skryta med att det jag säger till dej det stannar hos dej  med.

Du fixar o donar o jobbar som en gnu men har tid iaf att lyssna om ja ringer fast det inte är speciellt viktigt utan bara höra läget du vet....CHEKKA läget.:)

Jag är så glad att jag har dej min vän.
Så därför ville ja bara blogga om dej...

tjing

Kommentarer

Postat av: millasmirakel

Publicerad 2007-01-28 15:47:51

ja vad bra att du har en sån vän...vad sa doktorn..vad e felet??..hoppas du kryar på dig..

Postat av: Marie

Publicerad 2007-01-28 19:11:10

Visst är de underbart med såna vänner som bara finns där? Såna man kan prata med i telefon och sen säga att....Du, nu orkar jag inte prata mera, vi hörs......och som inte blir sur då. Och som man kan ringa till precis när som helst :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela