Sanna Panna

Berätta vad..

Publicerad 2007-12-30 18:44:34 i min första blogg,

Ni alla BLOGGLÄSARE ska hitta på med i morgon dag/kväll.
Jag skulle vilja veta de jag......

En natt kvar....sen.....ska ja va ledig o dona lite...hahahaha.....

NYÅRSAFTON imorrn.....
2008.....nytt blogg år eller så inte....
LÖFTEN jojo jag har massor...men ja kanske inte ska ta till mej det PRECIS på nyårsafton??
Jag kan lika gärna ta de ...den hmmmm........19 februari....hahahahaha...



image489



TJING...........jihaaaa...

Kommentarer

Postat av: Doris

Publicerad 2007-12-30 21:42:59

Handla mat ..så klart..som vanligt..
Sedan är vi bjudna på middag hos yngste sonen i Torvalla..Ska bli gott.Han lagar sååå god mat..
Vaka in de nya året..Sen hem och sova..

Postat av: Think Twice

Publicerad 2007-12-30 22:48:03

Hej hopp...
Här börjar dagen imorgon med en liten tur till Helsingör, sen blir det hem och fixa lite inför kvällen då jag ska ha lite nyårsgäster...
Önskar dig ett riktigt **GOTT NYTT ÅR**
(Nyårskramar)

Postat av: kvigan

Publicerad 2007-12-31 00:57:50

Hmm ska iväg på mat å så få se hur de känns
*skrattar*uvva susig i luvan jag
haha laxplanka hos mams å papps va jäkligt gott ska jag säja å vinet gick å dricka jag e impad
men whiskyn va mytche goar
men nu blire gonatt

Postat av: Ulla

Publicerad 2007-12-31 06:59:53

Ska till kompisar hemma från landet. Vi ska äta, prata, dricka och skjuta raketer. Jag ÄLSKAR raketer i alla former. Önskar Dig ett riktigt gott nytt! Jag gör som du. Jag tar mina löften i februari *L* Kraaaam!

Postat av: Nickan

Publicerad 2007-12-31 13:53:43

Hallå där! Vi kommer att vara hos mina föräldrar och äta och må gott, sen får vi se vad det blir om vi åker hem tidigare då blir det bara lilla familjen som väntar in tolv slaget! Hur firar du själv då? Hemma, vem och med vad? Gott nytt år! Må gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela