Sanna Panna

dan efter....

Publicerad 2006-10-29 10:14:10 i min första blogg,

Dagen efter ja dagen efter hur länge ska N sova idag Han mår som han förtjänar tänker jag.
Runt 11 g¨r ja in å chekkar lege.
Hur är de sa jag ?? Mamma hämta vatten är allt ja får till  svar.
Klart JAG hämta vatten jag är ju MAMMA....
Sätter mej på sängkanten förbereder mej på ett förhör....
Vad drack du igår då?
: sprit sa han
Varför då?
. ja måste ju få vara social jag med
Har du druckit förut?
: Ja de har jag mmmm kanske 5 ggr förut
Jaha s¨n'r du åker till dina polare över en helg dricker ni då?
: Ja de har vi gjort
Mamma hämta 2 Alvedon..
Ja men vem köper de där då?
:Ja nån
Varför dricker du?
:Ja det är kul ju

Funderar på allt han har sagt till mej/oss förut när han typ har luktat på vinet/spriten när vi har druckit hemma.

Jag lämnar han igen i sängen....
Är ändå glad att jag fick svar på alla frågor + att han kom hem igår i kalla vinden o snön som va då.

Han ligger o ligger
Jag ska ju få besök idag av en vänninna som jag har chatta med i flera år hon ska ju komma.

Säger åt N att han ska rycka upp sig o ta en dusch borsta truten.
Ja jag ska säger han.

Han gör allt de där han piggar på sig äter en påse ostkrogar till frulle.

Dör en aning på em igen ligger...sitter vid datorn o kikar då hans mobbe ringer o HANS PAPPA säger åt han att komma ner till bilen.
N säger ALDRIG nej till sin pappa som han för övrigt träffar max 5 ggr per år.
Jag drar en stund säger han kommer strax

Innan han sticker så passar han på å kalva igen i  slasken i köket typ Alfons ja ska bara stuket.
Sen går han ,kommer hem igen efter ca 7 min.Jaha säger jag gick de¨s¨fort ja sa han ja sa att jag va SJUK.

Vad ska ja säga om dessa två dagar ? Inte mkt o säga om dem ja är glad han kom hem jag är glad att han talade om för mej att han hade druckit förut.

De va allt ja hade o säga om detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela