Sanna Panna

asså hallå??

Publicerad 2006-10-29 09:59:47 i min första blogg,

Jaha,ska man skriva idag igen ja de ska man de.
Denna blogg handlar om min son japp de gör den de...
Han skulle hälsa på polare han i fredags 27/10 mmm åka hem till M o titta på film,jag frågade om han skulle kvarta över ,ja troligen sa han.
Vi andra var hemma å glodde på film å slappa som man ska göra på en fredag.
Det va EN rätt skaplig film som vi tog oss igenom...
Vid 00 30 ringer sonen o säger att han vill bli hämtad för han höll på att fysa ihjäl på busstorget.
Jag noterade oxå att talet va en aning sluddrig. Jag fråga va fan är du då?? Är du full ...inget svar + att batt på hans mobbe som vanligt tog slut.
Streesen tog överhanden va fan? N e på torget o håller på o fryser ihjäl sa jag till sambon.
Åker du o hämtar han eller? Ja fan säger han klart ja gör. Tobbe hoppar i sina skor åker ner i hissen till bilen.
Efter en stund ringer N igen o säger att vi ska skynda oss o sen dör batt igen.
Jag hinner ut på sista kissrundan med dogsen o hinner bara komma hem så kommer N hem ensam med vinglig kropp tar han av sig sina skor o säger med sluddrig röst, asså mina fötter är iskalla jag har ingen känsel i dom.

Men va fan säger jag ÄR DU FULL??
Jag greppar tag i hans huvud fär att suga i mej lukten från hans mun.
Asså hallå? va fan har du druckit sa jag ....N hade lommat in på badrummet o stod i duschen för att värma upp sina fötter med varmvatten.

Han går sedan in på sitt rum lägger sig i sängen jag efter som en hök,ville ju veta VAD han hade druckit.

Vad har du druckit öl? vin? Jag vet inte får ja till svar

Mamma hämta hinken ja ska spy
Ja jösses ja visst hämta hinken N kalvar som en gris ja m en de är ju bra iaf så skiten kommer upp o de som kom upp var ju värsta spritbutiken (lukten)

Jag får av han byxor han somnar...som en stock....jaha jag känner att ja måste vara uppe en stund till o ha jouren.

Han spyr igen i sängen ,tar bort river bort lakan o tar av han tröjorna.Han somnar igen.

Jag lägger mej oxå runt 01 45 gonatt.

Kommentarer

Postat av: millasmirakel

Publicerad 2006-12-11 11:57:30

ja..bara han tar det lite lugnare än sin stora syster i framtiden...har just läst hennes fyll topp lista...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela