Sanna Panna

JulFint..

Publicerad 2006-12-21 14:11:03 i min första blogg,

Och med det menas denna gång att gör om utseendet på min blogg eftersom vissa har svårt å se vad det står..
Kanske ja som stavar illa eller så är det DENS dator som laggar vad vet jag men ombyte förnöjer alltid.

Solen skiner o det är varmt ingen snö.....vänta vad sa jag?....varmt o ingen snö *kutar o kollar vicket datum det är***
hahaha ja vad sk aman säga det får gå iaf hur man än vrider o vänder på sig så har man ju arslet bak.

Ska i dagarna före jul åka o kika på en bil (jag o mina bilaffärer) men det är en annan historia de.
Ska kika på en volvo combi mja lite äldre än den jag har öh vi har men jag anser att volvo trots allt är större o rymligare än den passat vi åker i nu.

Skit samma om bilen är 20 år gammal bara den funkar för jag e nöjd med lite jag.

sijooo...

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2006-12-25 14:30:18

GOD JUL! KRAM ÅSA OCH MALVA

Postat av: millasmirakel

Publicerad 2006-12-25 20:41:42

Tjjenare..vad bra att du gjorde om lite..datan på jobbet måste vara trött...blev ju bara grått å klumpigt det du skrev..bilen?? hur gick det??

Postat av: millasmirakel

Publicerad 2006-12-28 10:33:18

ja jag väntar på lite blogg från dig..vet du nån annan bloggare som bloggar bra å ofta???*LER*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

raskan99

Ta mej som jag är när jag inte vart som ja skulle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela